زمان مطالعه: 3 دقیقه

پرسش و پاسخ جراحی های زیبایی

پرسش و پاسخ جراحی های زیبایی : جراحی زیبایی از جمله جراحی هایی است که نتایج آن تاثیرات بسزایی در روحیه فرد به جا خواهد گذاشت ، لذا در این زمینه سوالات بسیاری ذهن متقاضیان جراحی های زیبایی را درگیر می کند که نتایج عمل چگونه خواهد بود. در این مقاله به بررسی رایج ترین این سوالات می پردازیم.

متداول ترین پرسش وپاسخ عمل بینی شامل :

آیا عمل بینی درد دارد ؟

عمل جراحی بینی تحت بیهوشی کامل انجام می گیرد بنابراین فرد هیچ گونه دردی طی فرآیند جراحی بینی احساس نخواهد کرد و در صورت مواجهه درد پس از بین رفتن اثرات داروهای بیهوشی می توان میزان درد را از طریق مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط جراح بینی تسکین داد.

آیا ورم بینی از بین می رود ؟

بله ، ورم بینی حدودا 8 ماه الی یکسال پس از جراحی بینی از بین می رود. البته نوع پوست بینی در میزان کاهش تورم بینی و دیدن نتیجه نهایی عمل بینی موثر است و هر چه ضخامت پوست بینی بیشتر باشد طبیعتا زمان کاهش ورم بینی افزایش خواهد یافت.

هزینه عمل بینی چقدر است ؟

 فاکتورهای متعددی از قبیل دستمزد جراح بینی ، دستمزد متخصص بیهوشی ، هزینه کلینیک یا بیمارستان و غیره در میزان هزینه عمل بینی اثرگذار است. جراح بینی در جلسه مشاوره پیش از عمل برآورد این هزینه را در اختیار بیمار قرار می دهد.

 

پرسش و پاسخ جراحی های زیبایی

پرسش و پاسخ جراحی های زیبایی

کاندیدای مناسب ابدومینوپلاستی چه افرادی هستند ؟

کاندیدای مناسب عمل ابدومینوپلاستی می بایست ویژگی های زیر را دارا باشند :

  • از سلامت جسمی و روحی برخوردار بوده و انتظاراتی واقع بینانه از جراحی داشته باشند.
  • حداقل طی 6 ماه  اخیر به ثبات وزنی رسیده باشند.
  • در ناحیه شکم دارای چربی اضافی و پوستی شل باشند.

جراحی گوش برجسته چیست ؟

برخی افراد به صورت ژنتیکی دارای گوش هایی برجسته می باشند و این معضل اعتماد به نفس آن ها را تحت الشعاع قرار داده است. جراحی گوش برجسته ، به منظور کاهش برجستگی گوش و تبدیل کردن شکل ظاهری گوش به فرمی نرمال و ایده آل انجام می پذیرد.

تزریق ژل چه مزایایی دارد ؟

تزریق ژل با هدف جوانسازی چهره و بدون نیاز به جراحی انجام می گیرد. از مزایای تزریق ژل می توان به نتایج طبیعی ، غیرتهاجمی بودن روش درمان و کوتاه بودن فرآیند تزریق که تنها طی یک جلسه و حدود 20 دقیقه به طول می انجامد اشاره نمود.

نتیجه جراحی لیفت سینه چیست ؟

پس از جراحی لیفت سینه ، سینه ها متورم و ملتهب خواهند بود که کاهش این تورم و التهاب به گذشت زمان نیاز دارد. بنابراین مشاهده نتیجه نهایی جراحی لیفت سینه ، مانند اکثر جراحی های زیبایی به گذشت زمان نیاز دارد.

انواع جراحی سینه با چه اهدافی انجام می شود ؟

جراحی سینه با اهداف بزرگ کردن سینه در افرادی که بنا به هر دلیلی سایز سینه آن ها از حد نرمال کوچکتر می باشد ، کاهش سایز سینه متناسب با ساختار بدن در افرادی که به دلیل بزرگی بیش از اندازه سایز سینه خود دچار مشکلاتی از قبیل درد شانه و قفسه سینه می باشند و ترمیم سینه در افرادی که طی درمان سرطان سینه بخشی از بافت یا بافت کامل سینه خود را از دست داده اند انجام می شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]