بزرگ کردن سینه

همه چیز درباره بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه یا پروتز سینه ، جهت سفت کردن و بزرگ کردن سینه انجام می گیرد و تا حدی می تواند افتادگی و کاهش حجم سینه را بعد از حاملگی و شیر دادن اصلاح کند.

پروتز سینه در دو نوع سرم نمکی و ژل جامد وجود دارد که بر اساس نیاز و صلاحدید پزشک ، نوع آن مشخص می گردد.

چگونگی انجام جراحی پروتز سینه

عمل جراحی پروتز سینه ، تحت بیهوشی عمومی ، انجام شده و امکان انجام آن تحت بی حسی موضعی ، وجود ندارد ؛ پزشک با ایجاد برش در یکی از نواحی زیر بغل ، دور هاله و چین زیر سینه جراحی را شروع کرده و تغییرات مورد نیاز را اعمال می کند .

بزرگ گردن سینه

مدت زمان عمل جراحی بزرگ کردن سینه ، چقدر است ؟

مدت زمان مورد نیاز جهت انجام جراحی بزرگ کردن سینه یا پروتز سینه ، با توجه به پارامترهای بسیار ، متفاوت می باشد ؛ اما در حالت کلی ، گفته می شود این عمل ، در طی 1 ساعت ، انجام شده یا کمی بیشتر به طول می انجامد .

عوارض جانبی جراحی پروتز سینه چیست ؟

جراحی سینه ، عملی ایمن به منظور بهبود فرم سینه بانوان ، بوده که انجام آن توسط جراح زیبایی سینه ماهر و چیره دست ، خطر و عوارض خاصی را در پی نخواهد داشت .

لازم به ذکر است ؛ احساس درد خفیف ، تورم و از این قبیل موارد مسئله ای طبیعی بوده که جای هیچ گونه نگرانی ندارد ؛ چرا که ، با گذشت زمان و به تدریج بر طرف می گردد .

در صورت عدم دقت در انتخاب جراح پلاستیک ، احتمال بروز برخی از عوارض ؛ از جمله غیر قرینگی سینه ها ، جا به جایی ، عفونت و از این قبیل موارد افزایش یافته و همچنین ، در بعضی از افراد ، باید اقدام به تعویض پروتز کرد .

آیا نتایج به دست آمده از جراحی بزرگ کردن سینه ، موقتی است ؟

خیر ؛ نتایج دریافتی از عمل جراحی پروتز سینه ، دائمی می باشد .

خلاصه مقاله بزرگ کردن سینه

مدت زمان عمل : 1 ساعت یا بیشتر

عوارض جانبی : درد ، تورم ، سوزش گذرا و حساسیت پستان ها تا چند هفته.

بهبودی : تورم و درد چندین هفته طول می کشد.

بازگشت به سرکار : بعد از حدود 1 هفته

شروع فعالیت های شدید : بعد از 4 هفته

خطرات : ندرتاً جابجایی یا ایجاد کپسول سفت دور پروتز می باشد که در موارد شدید ، نیاز به جابجایی و تعویض پروتز است.

نتایج : دائمی

تکنیک عمل : برش کارگذاری سینه معمولاً زیر بغل ، دور هاله سینه و در شایع ترین روش چین زیر سینه می باشد.

وضعیت بیمار : بستری موقت

بیهوشی : عمومی