زمان مطالعه: 3 دقیقه

پرسش و پاسخ جراحی سینه

پرسش و پاسخ جراحی سینه : جراحی سینه به منظور داشتن سینه هایی خوش فرم متناسب با چهار چوب بدن انجام می شود و برای کسب نتایج مطلوب باید جراحی زیبایی سینه توسط جراح فوق تخصص پلاستیک سینه انجام شود.

ما در این مقاله در مورد پرسش و پاسخ جراحی سینه که افراد مختلف مطرح کردید و پاسخ داده شده اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد شاید این سوالات یکی از سوالات شما عزیزان نیز باشد.

پرسش و پاسخ جراحی سینه

پرسش و پاسخ جراحی سینه

دلیل افتادگی و تغییر حالت دادن سینه چیست ؟

دوران بارداری و دوران شیردهی ، کاهش وزن شدید ، افزایش وزن ، درمان سرطان سینه

زمان مناسب انجام جراحی سینه چه موقع است ؟

جراحی سینه محدودیت سنی ندارد اما بهترین زمان انجام آن بعد از 18 سالگی می باشد تا سینه به رشد کامل خود رسیده باشد.

چنانچه مجرد هستید باید جراح سینه را مطلع سازید و حتی الامکان سعی کنید عمل سینه را بعد از بارداری انجام دهید به این خاطر که بافت سینه در دوران بارداری دچار تغییراتی خواهد شد و شیر دهی نیز در فرم سینه تاثیر گذار خواهد بود.

جراحی کوچک کردن سینه به چه صورت انجام می شود ؟

عمل جراحی سینه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و به طور معمول با ایجاد برش در دور هاله سینه به صورت عمودی تا قسمت زیر خط سینه ایجاد می شود، سپس قسمت آویزان و اضافی برداشته می شود و نوک سینه نیز کوچکتر می گردد و در جای طبیعی خود قرار خواهد گرفت.

میزان برش ایجاد شده به اندازه حجم سینه بستگی خواهد داشت اگر سایز سینه بیش از حد بزرگ باشد و میزان پوست اضافی نیز به همان نسبت زیاد باشد، امکان ایجاد خط افقی روی چین زیر پستان نیز وجود خواهد داشت.

آیا پس از جراحی پروتز سینه ، بارداری امکان ‌پذیر است؟

اگر شما پس از عمل جراحی گذاشتن پروتز سینه، باردار شوید، بافت سینه ی شما بزرگ می شود و پوست نیز به دنبال آن کشیده می‌ شود.

همچنین هنگام بارداری و همراه با آن اگر شیر دادن را متوقف کنید، بافت سینه ی شما کوچک و جمع می ‌شود. ولی حجم پروتز سینه در طی این عملیات به همان اندازه باقی خواهد ماند.

البته برخی از بانوان از شل ‌شدگی پوست اطراف پروتز طی بارداری و شیر دادن و توقف شیر دادن شاکی هستند که در این صورت گاهی عمل ‌های جراحی اصلاحی لازم است توسط جراح پلاستیک انجام شود.

قبل از جراحی سینه چه کار کنیم ؟

دو هفته قبل از انجام جراحی سینه داروهای ضد انعقاد خون از قبیل آسپرین و بروفن را استفاده نکنید و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری نمایید.

آزمایشاتی که جراح سینه تجویز نموده است را انجام دهید و روز عمل جراحی سینه ناشتا باشید و بایک همراه خود مراجعه نمایید.

بعد از جراحی سینه چه کار کنیم ؟

بدلیل تاثیر داروهای بیهوشی ممکن است حس گیجی و سنگینی داشته باشد که طبیعی است و جای نگرانی ندارد و بعد از بین رفتن اثر داروی بیهوشی برطرف خواهد شد.

بعد از جراحی سینه به منظور کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده نمایید و برای جبران مایعات از دست رفته بدن مایعات و آبمیوه های طبیعی از قبیل آناناس میل کنید.

هنگام استراحت بعد از عمل سینه برای تحت فشار قرار دادن سینه ها به پشت و به صورت طاقباز بخوابید و سوتین طبی که جراح سینه تجویز نموده است را به طور مداوم استفاده نمایید.

فرد چقدر بعد از جراحی ترخیص خواهد شد ؟

معمولا بعد از انجام جراحی سینه زمانی که به شرایط نرمالی رسید ترخیص خواهید شد طبق نظر جراح سینه در برخی موارد به منظور کنترل درد فرد ممکن است یک شب بستری شود.

عمل جراحی سینه چه نتیجه ای به همراه دارد ؟

بعد از عمل جراحی سینه ها احتمال تورم و کبودی به طور کامل در سینه ها وجود خواهد داشت و سینه ها نیز به مدت چندین هفته بسیار حساس خواهند بود که این اثرات طبیعی می باشد بعد از مدتی برطرف خواهد شد و جای نگرانی ندارد.

نتیجه سینه عمل شده چشمگیر و فوری خواهد بود، برای مشاهده نتیجه نهایی 6 ماه الی یکسال زمان لازم است تا سینه فرم نهایی یا به اصطلاح جا افتاده ای به خود بگیرد.

هزینه جراحی سینه چقدر است ؟

هزینه جراحی سینه با توجه به نوع جراحی سینه و هزینه های جانبی دیگر مشخص می گردد که در اولین مشاوره حضوری به فرد اعلام خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]