زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران کسی است که سلامت فرد را اولویت کار خود قرار دهد و با در نظر گرفتن عملکرد طبیعی بینی جراحی بینی را انجام دهد. دکتر بهزاد خوروش بهترین جراح پلاستیک تهران با اتکا به تجارب خود در زمینه جراحی های پلاستیک ، فرم بینی دلخواه را برایتان خلق می نماید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را چگونه انتخاب کنیم ؟ بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟ بهترین جراح بینی در تهران چه خصوصیاتی دارد ؟ جراح بینی خوب در تهران چه کسی است ؟ بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران کیست ؟

بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران

در سایت های پزشکی ممکن است در مورد عمل زیبایی بینی با لیزر شنیده باشید این موضوع صحت علمی ندارد و جراحی پلاستیک بینی بدون ایجاد برش و اعمال تغییرات استئوتومی امکان نخواهد داشت.

خصوصیات بهترین جراح پلاستیک بینی

توانایی انجام جراحی بینی یا رینوپلاستی را روی انواع مدل بینی با ایرادات مختلف داشته باشد.

با دادن دیدگاه کلی از نتیجه جراحی بینی با توجه به نوع و ایراد بینی اعتماد فرد را جلب کند.

در جلسه مشاوره حضوری انتظار خود را از انجام جراحی بینی بیان کنید و جراح فوق تخصص پلاستیک بینی بعد از معاینه بینی بهترین روش جراحی بینی را با توجه به نوع بینی انتخاب می نماید.

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی

با سرچ کردن جراح پلاستیک بینی در موتورهای جستجو می توانید به سایت های جراحان پلاستیک بینی مراجعه کنید و نمونه کارهای وی را ببینید.

در جلسه مشاوره حضوری با جراح لاستیک بینی میزان رضایت بیماران قبلی که در فواصل زمانی مختلف به جراح پلاستیک بینی مراجعه می کنند را بررسی نمایید.

افراد باید با اطمینان به جراح پلاستیک بینی تصمیم به جراحی بینی خود بگیرند.

جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک بینی باهدف بر طرف کردن ایرادات ظاهری بینی و حفظ یا بهبود سلامت تنفسی بینی و تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می شود.

عدم تقارن صورت در چهره فرد تاثیر بسزایی خواهد داشت. جراح بینی با ایجاد تقارن، بین بینی و دیگر اجزای صورت ظاهری متعادل تر را برای فرد ایجاد خواهد نمود.

جراح پلاستیک بینی قادر به اصلاح عیوب بینی از قبیل قوز بینی چه مادر زادی چه بر اثر ضربه یا آسیب می باشد و با بهبود فرم بینی و تغییر در نوک بینی یا پل بینی رضایت فرد و اطرافیان را جلب خواهد نمود.

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به نوع ایراد بینی و دستمزد فوق تخصص پلاستیک و هزینه کلینیک و اتاق عمل محاسبه می شود و بعد از معاینه بازگو خواهد شد.

بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران :

سوالات رایج جراحی بینی

آیا جراحی زیبایی بینی دردناک است ؟

خیر ، بسیاری از افراد تصور می کنند که جراحی زیبایی بینی بسیار دردناک می باشد ، در حالی که این تصور صحیح نیست عمل زیبایی بینی جراحی ساده و ایمن بوده که متحمل درد بسیاری برای بیماران نمی شود ؛ زیرا در حین انجام عمل زیبایی بینی که فرد بیهوش بوده و دردی را حس نمی کند پس از به هوش آمدن و از بین رفتن اثر داروی بیهوشی نیز احساس درد خفیف طبیعی بوده که با مصرف مسکن برطرف می شود.

امکان انجام جراحی زیبایی بینی در دوران قاعدگی وجود دارد ؟

بله ، انجام جراحی زیبایی بینی در دوران قاعدگی برای بانوان ایرادی نداشته و سبب بروز عوارض در آن ها نمی شود ؛ اما بهتر است جراحی بینی جهت راحتی خود بانوان در این زمان انجام نشود.

آیا انجام جراحی زیبایی بینی در دوران شیردهی ایراد دارد ؟

خیر ، بانوان می توانند در زمان شیردهی نیز اقدام به انجام جراحی زیبایی بینی کنند ؛ تنها باید توجه داشته باشند که پس از رفع اثر داروی بیهوشی به فرزند خود شیر دهند.

آیا عمل زیبایی بینی عوارض دارد ؟

نکته قابل توجه و با اهمیت در جراحی زیبایی بینی ، میزان تجربه و مهارت جراح بینی مورد نظر بیمار می باشد ؛ در صورتی که ایشان به میزان کافی مهارت و تجربه جهت انجام عمل بینی داشته باشند نه تنها بیماران پس از انجام عمل بینی با عوارض پس از آن درگیر نخواهند شد بلکه از انجام آن نیز نتیجه ای مطلوب دریافت خواهند کرد ؛ اما در غیر این صورت احتمال بروز عوارضی هم چون درد شدید ، عفونت ، سوراخ شدن تیغه میانی بینی ، مشکلات تنفسی ، غیرقرینگی حفره های بینی و غیره پس از عمل بینی در بیماران وجود خواهد داشت.

آیا دوره نقاهت جراحی زیبایی بینی طولانی است ؟

خیر ، در حال حاضر با توجه به تکنیک های نوین و استاندارد جراحی زیبایی بینی ، مدت زمان دوره نقاهت آن به 7 الی 10 روز کاهش پیدا کرده است و بیماران پس از گذشت این مدت زمان می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود پرداخته و به محل کار بازگردند.

مدت زمان انجام جراحی زیبایی بینی چقدر است ؟

مدت زمانی که جهت انجام عمل زیبایی بینی مورد نیاز می باشد ، با توجه به میزان گستردگی عمل بینی متفاوت است ؛ اما در حالت کلی به بیش از 2 الی 3 ساعت زمان نیاز نخواهد داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]