زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین جراح سینه ، فردی است که بعد از گذراندن دوره جراحی عمومی ، دوره فوق تخصص پلاستیک را نیز گذرانده باشد و دارای تخصص و مدرک معتبر از مراکز دانشگاهی معتبر بوده و تجربه کافی با رضایت مندی بالا در زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک را باشد. امروزه متقاضیان جراحی زیبایی سینه به دلایل مختلف رو به افزایش است. برای آشنایی بیشتر با دکتر بهزاد خوروش ، بهترین جراح سینه در تهران ، تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین جراح سینه

انتخاب بهترین جراح سینه از اهمیت بسزایی برخوردار است به این خاطر ، از مرحله اول ، اساسی و تاثیر گذار در داشتن نتایج مطلوب خواهد بود. جراحی سینه از انواع جراحی های حساس محسوب می شود و نیاز به تخصص کافی دارد تا نتایج مطلوب و بدون مشکلی و عارضه ای را ایجاد نماید، لذا توصیه می شود تا برای انجام عمل های زیبایی سینه به جراح فوق تخصص پلاستیک مراجعه نمایید.

زیبایی سینه ها در داشتن اندامی زیبا و متناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. جراحی سینه می تواند درمان مناسبی برای بانوانی باشد که دارای سینه های کوچک یا افتاده و بزرگ هستند. متقاضیان جراحی زیبایی سینه با سوالاتی از قبیل موارد زیر مواجه خواهند شد :

  • بهترین جراح سینه کیست ؟
  • بهترین جراح سینه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟
  • بهترین جراح پلاستیک ایرانچه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

ما در این مقاله با بیان کردن مواردی فرد را در انتخاب بهترین جراح سینه راهنمایی خواهیم کرد.

خصوصیات بهترین جراح سینه

  1. افراد می توانند با مراجعه حضوری به مطب جراح فوق تخصص پلاستیک و دیدن بیماران قبلی که جراحی سینه انجام داده اند از میزان رضایتمندی سایر افراد اطلاع کسب نمایند.
  2. جراح سینه باید سلامت فرد را اولویت کار خود قرار دهد و هدف فرد را از انجام عمل جراحی سینه مورد بررسی قرار دهد و با توجه به مهارت و تخصص خود در روش های مدرن پزشکی به درمان و جراحی سینه بیمار بپردازد.
  3. بهترین جراح سینه توانایی این را دارد که با انجام روش های مختلف فرم دهی و زیباسازی سینه را متناسب با بدن هر فرد ایجاد نماید.
  4. افراد می توانند به مطب مراجعه کنند و با بهترین جراح سینه مشاوره حضوری داشته باشند و با افرادی که در فواصل زمانی مختلف بعد از جراحی سینه به مطب مراجعه می کنند ، صحبت نمایید و میزان رضایتشان را از انجام جراحی سینه مورد بررسی قرار دهید.
  5. برای به حداقل رسیدن عوارض و خطرات احتمالی ناشی از جراحی سینه باید جراحی سینه ، توسط فوق تخصص پلاستیک انجام شود.
  6. بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک با در نظر گرفتن هدف فرد از جراحی سینه بهترین روش را انتخاب کرده و یک دیدگاه کلی از نتیجه جراحی سینه به فرد خواهد داد.
  7. به تمام سوالات فرد در مورد جراحی سینه با صبر و حوصله پاسخ می دهد و در مورد اقدامات قبل و مراقبت های بعد از جراحی سینه توصیه های لازم گوشزد خواهد کرد.

بهترین جراح سینه 2

تاثیر انتخاب بهترین جراح سینه در ریسک عوارض بعد از عمل

جراحی زیبایی سینه نیز همانند دیگر جراحی های زیبایی ، با عوارض جزئی هم چون کبودی ، قرمزی ، تورم و غیره همراه است اما با رعایت نکات مورد نیاز به سرعت بر طرف می شوند لازم به ذکر است در صورتی که جراحی زیبایی سینه ، تحت نظر جراح بی تجربه انجام گیرد احتمال بروز عوارضی همچون عفونت ، غیر قرینگی سینه ها ، جا به جایی پروتز و غیره در بیماران وجود دارد بنابراین جهت دستیابی به نتیجه مطلوب و جلوگیری از بروز عوارض احتمالی در انتخاب جراح سینه بسیار دقت کنید. زیرا ایشان با بهره گیری از بهترین تکنیک ها و ارائه توضیحات کامل به فرد و نحوه مراقبت از خود بعد از عمل ریسک خطرات را بسیار کاهش می دهد.

حوزه فعالیت بهترین جراح سینه

یک جراح سینه که لقب بهترین را به خود اختصاص داده است ، در انجام انواع جراحی سینه مهارت داشته و بر جزئیات پروسه تسلط کامل دارد. در ادامه به طور مختصر بخشی از حوزه کاری ایشان را توضیح می دهیم.

جراحی بزرگ کردن سینه : این نوع از جراحی سینه به موجب افزایش سایز سینه انجام می گیرد. پروتز سینه بهترین جراحی برای بزرگ کردن پستان ها می باشد.

جراحی کوچک کردن سینه : این عمل جراحی سینه مناسب افرادی است که به دلیل بزرگی بیش از حد سینه ها باعث بروز مشکلاتی از قبیل درد قفسه سینه شده اند که با انجام جراحی کوچک کردن سینه می توانند سینه هایی با ابعاد مناسب و متناسب با چهارچوب بدن داشته باشند.

جراحی بازسازی سینه : این نوع از جراحی برای آن دسته از افرادی که به منظور درمان سرطان بخشی یا بافت کامل سینه خود را از دست داده اند، انجام می شود.

هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح سینه

هزینه جراحی زیبایی سینه بر اساس فاکتورهایی از قبیل نوع جراحی زیبایی سینه ، میزان ایراد سینه و تخصص جراح پلاستیک و هزینه جانبی اتاق عمل و کلینیک تعیین می گردد که بعد از اولین جلسه مشاوره به فرد گفته خواهد شد.

سوالات رایج جراحی زیبایی سینه که از جراح پرسیده می شوند :

  • نتیجه جراحی لیفت سینه پس از گذشت چه مدت زمانی قابل مشاهده است ؟

نتیجه جراحی لیفت سینه ، بلافاصله پس از اتمام جراحی قابل مشاهده می باشد ؛ اما نتیجه نهایی آن بعد از رفع کامل تورم که حدودا چند ماه زمان می برد ، مشخص می گردد.

  • آیا بانوان بعد از انجام جراحی زیبایی سینه می توانند باردار شوند ؟

انجام جراحی زیبایی سینه باعث ایجاد اخلال در بارداری نمی شود ؛ اما بانوانی که جراحی زیبایی سینه انجام داده اند در صورتی که باردار شوند ، ممکن است سینه آن ها به حالت اولیه خود برگردد.

  • آیا با انجام لیفت سینه ، سایز سینه نیز تغییر می کند ؟

باید بگوییم که در حین جراحی لیفت سینه جراح اقدام به بالا کشیدن سینه بیماران می کند ، بنابراین در این جراحی تنها زیبایی شکل ظاهری سینه بانوان مدنظر می باشد و در سایز سینه آن ها تغییر ایجاد نمی شود.

  • آیا لیفت سینه با بی حسی موضعی نیز قابل انجام است ؟

خیر ، جراحی لیفت سینه تنها تحت بی هوشی عمومی صورت می گیرد.

  • آیا بانوان در دوره شیردهی می توانند اقدام به انجام جراحی زیبایی سینه کنند ؟

معمولا جراح سینه به مراجعه کنندگان توصیه می کند پس از گذشت 6 ماه از دوره شیردهی ، تصمیم به انجام جراحی زیبایی سینه بگیرند.

  • آیا افرادی که جراحی زیبایی سینه انجام داده اند ، باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنند ؟

در دوره نقاهت جراحی زیبایی سینه ، توصیه می شود بانوان به منظور تسریع بخشیدن به این دوره یک سری نکات را از قبیل عدم مصرف نمک و ادویه در رژیم غذایی خود رعایت کنند.

  • آیا بانوانی که مبتلا به بیماری فیبروکیستیک هستند می توانند جراحی زیبایی سینه انجام دهند ؟

بله ، انجام جراحی زیبایی سینه در افرادی که مبتلا به بیماری فیبروکیستیک هستند ایرادی ندارد تنها آن ها باید بعد از انجام جراحی زیبایی سینه به طور مداوم تحت معاینه قرار گیرند.

  • آیا جراحی پروتز سینه در بانوان ، مانع شیردهی می شود ؟

خیر ، زیرا با انجام جراحی پروتز سینه به عروق شیردهی بانوان آسیب وارد نمی شود ؛ بنابراین آن ها می توانند به فرزندان خود شیر بدهند.

بهترین جراح سینه 3

  • چند نوع پروتز سینه وجود دارد ؟

در حالت کلی برای انجام جراحی پروتز سینه ، از دو نوع پروتز سیلیکونی و آب نمکی استفاده می شود ؛ انتخاب کدام یک از این پروتزها طبق نظر پزشک معالج بیمار تعیین می شود.

  • آیا جراحی پروتز سینه ، باعث لیفت سینه نیز می شود ؟

خیر با انجام جراحی زیبایی سینه ، تنها می توان سایز سینه بیماران را افزایش داد اگر بیمار خواستار رفع حالت آویزانی سینه خود نیز بود می تواند جراحی پروتز و لیفت سینه را همزمان انجام دهد.

  • آیا نتیجه جراحی پروتز سینه دائمی می باشد ؟

خیر ، مدت زمان ماندگاری پروتز سینه بسته به سبک زندگی و نحوه مراقبت بیماران متغیر می باشد ، اما حداکثر زمان ماندگاری آن 10 الی 12 سال می باشد و بیمار بعد از این مدت باید نسبت به تعویض پروتز اقدام کند ؛ زیرا پروتز ها در این مدت زمان دچار ساییدگی می شوند.

  • بهترین سن برای انجام جراحی پروتز سینه چه سنی است ؟

معمولا جراح سینه توصیه می کند بانوان بعد از 18 سالگی اقدام به انجام جراحی پروتز سینه کنند.

  • دوره نقاهت جراحی زیبایی سینه چقدر است ؟

معمولا بانوان بعد از گذشت 1 هفته از جراحی زیبایی سینه ، می توانند به انجام امور شخصی خود بپردازند ، اما آن ها باید حداقل تا 1 ماه بعد از جراحی زیبایی سینه ، از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند.

  • آیا جراحی زیبایی سینه خطرناک می باشد ؟

انجام تمامی جراحی ها همراه با خطرات جزئی خاص خود می باشد ، اما در صورتی که جراحی زیبایی سینه توسط جراح چیره دست و ماهر انجام شود هیچ گونه خطری بیماران را تهدید نمی کند.

  • آیا انجام جراحی پروتز سینه ، احتمال بروز سرطان در بیماران را افزایش می دهد ؟

طبق مطالعات انجام شده انجام جراحی پروتز سینه ، باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری سرطان سینه نمی شود.

  • آیا نتیجه جراحی ماموپلاستی ماندگار است ؟

مدت زمان ماندگاری نتیجه جراحی ماموپلاستی ، بستگی به سبک زندگی و رعایت نکات بعد از آن دارد ، در صورت رعایت تمامی نکات مورد نیاز بعد از ماموپلاستی ، نتیجه آن دائمی می باشد.

  • آیا در صورت پارگی پروتز سینه امکان نشت آن به شیر مادر وجود دارد ؟

خیر ، چنین چیزی امکان پذیر نیست.

  • آیا بعد از جراحی پروتز سینه ، نیاز به بستری شدن بیماران در بیمارستان می باشد ؟

خیر ، معمولا بیماران بعد از گذشت چند ساعت از جراحی زیبایی سینه مرخص می شوند.

  • مدت زمان انجام جراحی زیبایی سینه ، چقدر است ؟

مدت زمان جراحی زیبایی سینه ، بسته به وسعت جراحی متغیر می باشد اما در حالت کلی برای انجام جراحی زیبایی سینه به 2 الی 3 ساعت زمان نیاز می باشد.

  • آیا بیماران بعد از جراحی زیبایی سینه دچار تورم و کبودی می شوند ؟

بروز کمی تورم و کبودی بعد از انجام هر جراحی امری طبیعی و عادی می باشد ، بیماران می توانند با انجام مراقبت های مورد نیاز به روند بهبودی تسریع بخشند.

  • برای انجام جراحی پروتز سینه در کدام یک از نواحی برش ایجاد می شود ؟

معمولا جراح سینه برای انجام جراحی پروتز سینه ، در یکی از نواحی زیر بغل ، دور سینه و دور هاله سینه برش مورد نظر را ایجاد می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]