06 مارس

دوره نقاهت پروتز سینه

دوره نقاهت پروتز سینه : جراحی پروتز سینه نوعی جراحی زیبایی سینه است که به منظور حجیم سازی سینه ها و داشتن سینه های خوش فرم انجام می شود.

عمل پروتز سینه مانند تمام جراحی های دوران نقاهتی دارد که با رعایت کردن نکاتی در مورد مراقبت های بعد از جراحی سینه می توان موجب تسریع در روند بهبودی و ایجاد نتایج مطلوب تری شویم.

دوران نقاهت بعد از پروتز سینه را می توان به چندیدن دسته تقسیم نمود که از بلافاصله بعد از جراحی سینه اقداماتی که باید انجام دهید را ذکر خواهد نمود.

دوره نقاهت پروتز سینه

دوره اول روز جراحی پروتز سینه

• بعد از پایان جراحی سینه فرد به ریکاوری و بعد از بدست آوردن هوشیاری لازم به بخش منتقل می گردد و بعد از کنترل علائم حیاتی و مراقبت های لازم و نداشتن مشکل خاصی و بعد از آموزش های لازم و معاینه بالینی جراح سینه ترخیص می گردد.
  • رژیم غذایی خود را با نوشیدن آب و مایعات شروع کنید و از مصرف سدیم در رژیم غذایی خود خودداری نمایید.

دوره دوم هفته اول جراحی پروتز سینه

• احتمال اینکه در ناحیه عمل شده و برش ها دچار درد شدید باشید، وجود دارد و این احساس درد کاملا طبیعی می باشد و با مصرف مسکن هایی که جراح سینه تجویز نموده است می توان درد را کنترل نمود.

دوره سوم هفته دوم جراحی پروتز سینه

• انجام فعالیت های معمولی روزمره را آغاز نمایید و از بلند کردن اجسام سنگین و انجام فعالیت های ورزشی خودداری نمایید.
  • تا زمانی که قادر به حرکت کامل بازو و شانه خود نیستید از رانندگی پرهیز نمایید.

دوره چهارم هفته سوم به بعد جراحی پروتز سینه

• از هفته سوم به طور تقریبی بدن به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت.
  • اما می توانید فعالیت های سبک بدون فشار آوردن به قفسه سینه شانه ها و بازو ها و پیاده روی را انجام دهید، اما همچنان حمل اجسام سنگین ممنوع می باشد.

جراح پلاستیک – فوق تخصص جراحی پلاستیک

دکتر خوروش | فوق تخصص پلاستیک