زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین متخصص جراحی پلاستیک تهران

متخصص جراحی پلاستیک فرم و شکل بخش هایی از بدن نظیر صورت، گوش، شکم، دست و باسن را می تواند بهبود بخشیده و با زیبایی ایده آل همراه سازد. امروزه جراحی های زیبایی از شایع ترین جراحی هایی هستند که در ایران انجام می گیرند. انتخاب بهترین متخصص جراحی پلاستیک از مهم ترین فاکتورها قبل از انجام جراحی زیبایی می باشد. اگر بخواهیم جراحي پلاستيک را مورد بررسی قرار دهیم ، جراحی پلاستیک واژه ای یونانی است.

کلمه پلاستیک از واژه یونانی پلاستیکوس مشتق شده که به معنی شکل دادن می باشد. ممکن است که این سوال برایتان پیش بیاید که جراح پلاستیک کیست ؟ ما در این مقاله به توضیحاتی در مورد اینکه متخصص جراحی پلاستیک کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد می پردازیم.

متخصص جراحی پلاستیک

معرفی رشته فوق تخصص جراحي پلاستيک

چنانچه فردی بعد از دریافت مدرک دکتری در رشته پزشکی، دوره جراحی عمومی را بگذراند و پس از آن دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک را طی نماید به عنوان یک جراح پلاستیک شناخته خواهد شد.

سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور ، لیستی از انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران و مناطق دیگر را ارائه می نماید. لذا افراد برای اطلاع از میزان تخصص یک جراح پلاستیک می توانند به سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی مراجعه نمایند.

خدمات جراح پلاستیک

جراح و متخصص پلاستیک ، توانایی فعالیت در زمینه هایی که در ذیل به آن ها اشاره شده است را دارد :

  1. جراحی زیبایی بینی
  2. جراحی زیبایی گوش
  3. خدمات جوانسازی هم چون تزریق چربی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس
  4. جراحی زیبایی سینه
  5. جراحی لیفت صورت
  6. جراحی زیبایی شکم
  7. پیکرتراشی
  8. جراحی زیبایی پلک
  9. و غیره

جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی ، در بین سایر جراحی های زیبایی صورت طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است ؛ چرا که بینی ، عضو مرکزی صورت بوده و از این رو بیشتر از سایر اعضا صورت جلب توجه می کند ؛ بنابراین ، بسیاری از افراد اعم از زن و مرد جهت دستیابی به چهره ای زیباتر تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی می گیرند .

متخصص جراحی پلاستیک 3

برخلاف تصورات عامه مردم جراحی زیبایی بینی ، عملی ساده و سبک بوده و دردناک نمی باشد ؛ چرا که بیماران در حین انجام عمل بینی ، بیهوش بوده و دردی را احساس نمی کنند ، پس از رفع اثر داروی بیهوشی نیز احساس دردی خفیف مسئله ای عادی می باشد که می توان با مصرف مسکن آن را برطرف کرد.

میزان تجربه و مهارت جراح بینی ، یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی نتیجه جراحی زیبایی بینی می باشد ؛ از این رو افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارند ، باید جهت کسب نتیجه ای مطلوب در انتخاب جراح زیبایی بینی بسیار دقت کرده و عمل زیبایی بینی خود را به دست بهترین جراح بینی بسپارند.

دکتر بهزاد خوروش ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا هستند که در این زمینه تجربه فراوانی داشته و دارای سوابق و نمونه کارهای بسیار موفقی می باشند.

جراحی زیبایی پلک

چشم ها ، یکی از اثر بخش ترین اعضا صورت در زیبایی چهره می باشند ؛ چرا که آن ها منعکس کننده بسیاری از حالات درونی انسان هستند ، اما متاسفانه چشم ها بسیار زودتر از سایر اعضا صورت در معرض پیری قرار گرفته و شادابی خود را از دست می دهند ؛ با انجام جراحی زیبایی پلک ، می توان افتادگی و پف پلک ها را برطرف کرده و شادابی و جوانی را به چشم ها برگرداند ؛ جراحی زیبایی پلک ، در بین مردم طرفداران بسیاری دارد و سالانه افراد زیبایی اعم از زن و مرد اقدام به انجام عمل زیبایی پلک ، می کنند.

 

متخصص جراحی پلاستیک 2

چگونگی انتخاب جراح پلاستیک

  • با پرس و جو از دوستان و اطرافیان یا سرچ کردن بهترین متخصص جراحی پلاستیک در موتورهای جستجو اینترنت لیستی از جراحان پلاستیک تهیه نمایند .
  • از تخصص و مهارت و میزان تجارب جراح پلاستیک با مراجعه به سایت جراحان پلاستیک اطلاعات کسب کنید.
  • به مطب جراح مراجعه نمایید و از جراح فوق تخصص پلاستیک بخواهید که نمونه کارهایی که داخل مطب موجود می باشد را به شما نشان دهد.
  • میزان رضایتمندی افرادی که جراحی زیبایی انجام داده اند را می توان با مراجعه حضوری به مطب فوق تخصص جراح پلاستیک و پرس و جو با افراد بررسی نمود .

ویژگی جراح پلاستیک

  • در واقع جراح پلاستیک یک جراح متخصص در زمینه جراحی زیبایی می باشد.
  • همانطور که قبلا اشاره نمودیم انتخاب بهترین متخصص جراحی پلاستیک از مهم ترین آیتم ها قبل از اقدام به جراحی زیبایی می باشد. لذا انتخاب اشتباه جراح پلاستیک ممکن است بیمار را  نیازمند جراحی مجدد و صرف هزینه دوباره نموده و در مواردی اثرات جبران ناپذیری برای او ایجاد سازد.
  • بهترین جراح زیبایی، باید سلامتی فرد از لحاظ روحی و روانی را در اولویت کار خود گذاشته و مورد بررسی قرار دهد.
  • همچنین باید قادر به انجام جراحی زیبایی روی نقاط مختلف بدن باشد.

متخصص جراحی پلاستیک مبتنی بر تجربه و تخصص خود قادر خواهد بود قسمت هایی از بدن که به صورت مادرزادی یا عواملی دیگر دچار نقص  یا مشکلات ظاهری هستند را بازسازی و ترمیم نماید.

هزینه جراحي پلاستيک

هزینه جراحی پلاستیک با توجه به ناحیه تحت درمان و غیره در افراد مختلف متفاوت می باشد .

انواع جراحي پلاستيک

  • جراحی جمجمه ، صورت و فک
  • جراحی ناهنجاری های مادرزادی
  • جراحی میکروسکوپی
  • جراحی پلاستیک سوختگی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]