05 آگوست

لیپوساکشن

لیپوساکشن چیست ؟ برداشتن چربی های مقاوم به رژیم و ورزش در بدن با استفاده از لوله های ظریف و دستگاه ساکشن.

محل های ساکشن شامل: چانه، گونه ها، گردن، بازوها، بالای سینه ها، شکم، باسن، ران ها، زانوها، ساق پا و قوزک (مچ پا) می باشند.

مدت زمان عمل لیپوساکشن

1 تا 2 ساعت یا بیشتر به طول می انجامد.

عوارض لیپوساکشن

درد و تورم و کبودی و سفتی به همراه ترشح مایع چند روزه از محل های سوراخ های ساکشن.

ندرتاً عدم تقارن، ناهمواری و چین خوردگی پوست، خطرات دیگر شامل تغییرات رنگ، آسیب پوست، عفونت و تجمع مایع است (سلولیت).

لیپوساکشن

نتایج عمل لیپوساکشن

دائمی در صورتی که رژیم غذایی و ورزش رعایت شود.

تکنیک عمل لیپوساکشن

جراح فوق تخصص پلاستیک برش های کوچک در پوست در نواحی نزدیک چربی ایجاد می کند و یک لوله دراز توخالی (به نام کانولا) که بافت چربی را به خارج می کشد را در آن قرار می دهد.

لیپوساکشن سرپایی یا بستری موقت انجام می شود.

بیهوشی حین عمل یا عمومی یا موضعی یا اپیدورال می باشد.

لیپوساکشن 2

دوران نقاهت بعد از لیپوساکشن

• در این دوران استراحت کافی داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین تا 2 تا 4 هفته که جراح فوق تخصص پلاستیک توصیه می کند پرهیز کنید و بعد از 1 تا 2 هفته می توانید به سرکار خود بازگردید.
  • ممکن است در مناطق تحت درمان احساس درد کنید که با مصرف دارو هایی تجویز شده جراح پلاستیک می توانید آن را تسکین دهید.
  • دارو های تجویز شده را طبق دستور و مرتب مصرف کنید و ممکن است بهبودی کبودی و ورم 6 ماه یا بیشتر طول بکشد.
  • بعد از سه روز می توانید به انجام فعالیت های روزمره بپردازید.
  • گن طبی که توسط جراح پلاستیک تجویز شده است را استفاده کنید چرا که پوشیدن گن باعث می شود که با ایجاد فشار در ناحیه درمان قطع خونریزی اتفاق بیفتد.
  • باید مراقب بخیه ها بود و به علائم ظاهری غیر طبیعی توجه شود و در صورت مشاهده هر نوع علائم مشکوک با جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

هزینه لیپوساکشن

افراد برای این که یک روش درمانی مانند ليپوساکشن را پیش بگیرند در ابتدا مواردی را در نظر دارند، یکی از این موارد هزینه لیپوساکشن می باشد.

هزینه ليپوساکشن بر اساس میزان چربی نواحی تحت درمان و دستمزد جراح پلاستیک محاسبه می شود که در افراد مختلف متفاوت است و در جلسه مشاوره حضوری و معاینه بالینی بیان خواهد شد.

جراح پلاستیک – فوق تخصص جراحی پلاستیک

رینوپلاستی – لیفت صورت – جراحی بینی