زمان مطالعه: 2 دقیقه

عمل کردن بینی

عمل کردن بینی با هدف رفع ایرادات بینی و حفظ عملکرد طبیعی بینی و ایجاد زیبایی و تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می شود.

بینی در مرکز صورت قرار دارد و کوچکترین ایراد زیبایی بقیه اجزای صورت را تحت شعاع قرار خواهد داد.

افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند می توانند با مراجعه به اینستاگرام یا سایت جراح فوق تخصص پلاستیک بینی و مشاهده گالری تصاویر نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی بینی را مشاهده نمایید.

عمل کردن بینی

انواع عمل کردن بینی

عمل کردن بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی به منظور رفع قوز یا برداشتن حالت خم روی پل بینی انجام می شود.

به بینی های دارای پوست نازک و بافت و غضروف مستحکم بینی استخوانی گفته می شود و نتیجه جراحی این دسته از بینی ها به دلیل داشتن ویژگی های یک بینی ایده آل مطلوب و مورد رضایت است.

عمل کردن بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی های گفته می شود که دارای حالت پهن و افتاده ای در نوک بینی هستند و پوست نوک بینی ضخیم و چرب ، دارای غدد چربی فعال هستند و بافت و غضروف این دسته از بینی ها ضعیف می باشد.

عمل زیبایی بینی گوشتی امروزه با گذشته متفاوت می باشد، امروزه برای موفقیت آمیز بودن جراحی بینی های گوشتی از طریق گرافت گذاری بافت و غضروف ضعیف را تقویت می کنند تا نتیجه جراحی بینی ماندگار و مطلوب باشد.

ممکن است در سایت های پزشکی عمل زیبایی بینی با لیزر را مشاهده کرده باشید این موضوع جنبه تبلیغاتی داشته و هیچگونه صحتی ندارد.

و قابل ذکر است که علم آنقدر پیشرفت نکرده است که عمل زیبایی بینی بدون جراحی امکان پذیر باشد.

عمل کردن بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی زمانی انجام می شود که تمام ایرادات بینی طی جراحی اولیه بینی از بین نرفته باشد یا ایرادات جدیدی بعد از جراحی اولیه بینی ایجاد شده باشد.

زمان مناسب برای جراحی بینی ترمیمی بعد از یکسال است تا ترمیم بعد از جراحی اولیه تثبیت شده باشد و اسکار و زخم داخل بینی تا حد زیادی ترمیم شده باشد.

عمل کردن بینی فانتزی

جراحی بینی عروسکی باهدف داشتن بینی سر بالا و کوچک تر انجام می شود و لازمه داشتن بینی فانتزی چهره ای با اجزای صورت کوچک و داشتن ویژگی های بینی استخوانی که ایده ال ترین بینی برای عمل بینی است می باشد.

عمل کردن بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی نوعی دیگر از جراحي زیبايي بیني است که به منظور رفع ایرادات مختصر بینی انجام می شود و تغییرات چهره فرد چشمگیر نخواهد بود.

عمل زیبایی بینی مردان جزو جراحی بینی های طبیعی محسوب می شود به این خاطر که آقایان برای حفظ جذابیت مردانه خود انتظار تغییرات چندانی را در چهره خود ندارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]