زمان مطالعه: 2 دقیقه

اقدامات قبل از لیپوساکشن

در صورت آگاهی از اقدامات قبل از لیپوساکشن و رعایت آن ها ، نتیجه مطلوب و مورد رضایتی را کسب خواهید کرد. لیپوساکشن به حذف چربی های قسمت هایی مثل پهلو یا غبغب که به راحتی و با رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی روند می پردازد.

دوره نقاهت عمل لیپوساکشن طولانی نبوده به همین دلیل افراد بعد از انجام عمل لیپوساکشن می توانند طی زمان کمی بهبود یابند.

افرادی که در نواحی خاصی از بدن خود دارای چربی انباشته شده هستند و این چربی ها با رژیم لاغری یا ورزش قابل حذف نیست ، کاندیدای مناسبی برایانجام عمل لیپوساکشن می باشند.

 

اقدامات قبل از لیپوساکشن

اقدامات قبل از لیپوساکشن

  1. در صورتی که دارای سابقه بیماری خاص یا حساسیت دارویی هستید ، پزشک فوق تخصص پلاستیک را در جریان بگذارید.
  2. به مدت 10 روز قبل و بعد از جراحی ، از مصرف دارو هایی چون آسپرین و پروفن یا ویتامین ها پرهیز کنید چرا که موجب خون ریزی می گردد.
  3. در روز جراحی بدون زیور آلات و اشیا قیمتی مراجعه نمایید.
  4. چند روز قبل از عمل و یک هفته بعد از جراحی لیپوساکشن از مصرف هرگونه نوشیدنی های الکل دار خودداری نمایید. چرا که مصرف الکل موجب خون ریزی و تداخل با سایر دارو های تجویز شده می شود.
  5. روز جراحی لیپوساکشن حتما حداقل یک نفر را همراه خود بیاورید.
  6. بعد از عمل لازم است حتما یک نفر از شما پرستاری کند.
  7. شب و روز قبل از عمل حتما استحمام کنید و موها و صورتتان را با شامپو بشورید.

عوارض لیپوساکشن

لیپوساکشن به روش تامیسنت و بدون بیهوشی ، موجب بروز عوارضی چون ایجاد ناصافی در سطح پوست می گردد ؛ چرا که ممکن است چربی خارج شده یکنواخت برداشته نشود و در بعضی نواحی موجب بروز فرو رفتگی و برجستگی گردد.

همچنین بعد از عمل احتمال آمبولی چربی وجو دارد و تورم ، کبودی و درد از عوارض دیگر این روش می باشد. این در حالیست که بروز این عوارض در روش تامیسنت بسیار کمتر از روش لیپوساکشن یا بیهوشی عمومی می باشد.

اغلب افرادی که حجم چاقی موضعی آن ها کم باشد ، عوارض لیپوساکشن بسیار محدود است و فقط با تورم و درد همراه است.

هزینه لیپوساکشن

هزینه لیپوساشکن برای همه یکسان نمی باشد و به عواملی چون ناحیه تحت درمان و دستمزد پزشک جراح پلاستیک بستگی دارد که در اولین جلسه مشاوره توسط پزشک مشخص خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]