زمان مطالعه: 3 دقیقه

جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی ابتدا پس از طی دوره 7 ساله پزشکی عمومی 4 سال دوره تخصص جراحی عمومی را می گذراند، سپس 3 سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را طی می نماید که در طول این دوره 3 ساله به کلیه عمل های جراحی پلاستیک و زیبایی بدن و صورت اشراف کامل پیدا خواهد داشت. دکتر بهزاد خوروش ، بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران ، زیبایی و فک و صورت و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

فوق تخصص پلاستیک و زیبایی

انتخاب یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی خوب می تواند در بهبود وضعیت ظاهری فرد بسیار مهم باشد و رضایت بیمار را بعد از جراحی پلاستیک جلب نماید. سوالاتی که در ذهن بیشتر افراد شکل می گیرد این است که بهترین جراح زیبایی ، بهترین جراح پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی بینی کیست ؟ افراد می توانند با مشاهده نمونه کارها یا صحبت با بیماران قبلی جراح فوق تخصص پلاستیک سطح مهارت متخصص جراحی پلاستیک را مشاهده نمایند، پس برای تشخیص یک جراح پلاستیک خوب در اولین مرحله باید نمونه کارهای جراح پلاستیک را مشاهده نمود.

عمل هایی که توسط فوق تخصص پلاستیک و زیبایی انجام می شوند

جراحی صورت :

لیفت صورت : لیفت صورت جراحی است که با بالا کشیدن و برداشتن پوست اضافه موجب اصلاح پوست شل و افتاده و ایجاد چهره ای جوان تر در فرد شد.

لیفت ابرو : لیفت ابرو به منظور اصلاح موقعیت ابرو و بالا کشیدن آن ها انجام می شود.

جراحی پلک : جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با هدف رفع افتادگی و اصلاح پلک پف آلود انجام می شود.

جراحی بینی : جراحی بینی با هدف رفع ایراد ظاهری و در عین حفظ عملکرد تنفسی بینی و همچنین حفظ تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می شود.

جراحی زیبایی چانه : جراحی چانه به منظور داشتن فرم چانه طبیعی متناسب با چهره انجام می شود و به منظور جلو آوردن یا عقب بردن چانه انجام می شود.

جراحی زیبایی گوش : جراحی گوش با هدف ایجاد گوش هایی متقارن و متناسب با سر انجام می شود.

جراحی زیبایی سینه :

پروتز سینه : جراحی پروتز سینه با هدف حجیم کردن و ایجاد سینه هایی با سایز مناسب انجام می شود.

لیفت سینه : لیفت سینه نوعی جراحی زیبایی سینه است که با هدف بالا کشیدن سینه های افتاده انجام می شود.

ماموپلاستی : عمل ماموپلاستی به منظور کوچک کردن سینه های بزرگ و افتاده انجام می شود.

بازسازی سینه : عمل بازسازی سینه با هدف ترمیم سینه بانوانی انجام می شود که به دلیل درمان سرطان سینه قسمتی یا به طور کامل بافت سینه خود را از دست داده اند.

ژنیکوماستی : عمل ژنیکوماستی نوعی جراحی سینه در مردان است که با هدف کوچک کردن سینه مردانی که رشد بیش از اندازه داشته اند انجام می شود.

 

فوق تخصص پلاستیک و زیبایی 2

جراحی شکم :

  • جراحی شکم یا تامی تاک، روشی است برای صاف کردن شکم که با برداشتن پوست و چربی اضافی باعث سفت کردن عضلات دیواره شکم می شود.

لیپوساکشن

  • لیپوساکشن نوعی تکنیک است که با کشیدن چربی اضافی توسط مکنده در محل معین باعث تناسب در ناحیه مورد نظر خواهد شد.

بعد از جراحی فوق تخصص پلاستیک و زیبایی چه نکاتی را متذکر می شود ؟

  • استراحت کافی داشته باشید و بدون اجازه جراح فوق تخصص پلاستیک از انجام فعالیت های روزمره خودداری نمایید.
  • تا زمانی که جراح پلاستیک اجازه نداده از رانندگی کردن خودداری نمایید.
  • انجام فعالیت های ورزشی و فعالیت های جسمی بعد از عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بایستی حتما با اجازه ی جراح پلاستیک باشد.
  • داشتن روحیه مناسب بخش بسیار مهم پس از هر عمل پلاستیک و زیبایی می باشد.
  • پس بعد از هر عمل جراحی به خصوص عمل های زیبایی، دیدن نتیجه عمل و اظهار نظر در مورد آن نیازمند کمی زمان و طی کردن دوران نقاهت می باشد.
  • نکاتی که جراح فوق تخصص پلاستیک در مورد اقدامات قبل و بعد از جراحی پلاستیک و زیبایی بیان می کند را رعایت نمایید تا نتایج مطلوب و مورد رضایتی را با تسریع در روند بهبودی حاصل نمایید.

فوق تخصص پلاستیک و زیبایی چه نتیجه ای را به ارمغان می آورد ؟

افراد با انتخاب جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی می توانند نتایج مطلوبی را کسب نمایند چرا که نقش بسزایی را در انواع جراحی های پلاستیک ایفا می نماید. انتظار خود را از انجام جراحی بیان نمایید و جراح فوق تخصص پلاستیک با در نظر گرفتن نوع و ایراد همچنین نظر فرد بهترین روش را بر رفع ایراد انتخاب می کند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]