زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین جراح سینه در تهران کیست ؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی خود افراد به دنبال انتخاب بهترین جراح سينه هستند و از دوستان و اطرافیان پرس و جو می کنند که بهترین جراح سینه در تهران را می شناسید ؟ یا به طور کلی بهترين جراح پلاستيك ايران چه خصوصیاتی دارد ؟ انتخاب جراح زيبايي سينه نقش بسزایی در ایجاد نتایج مطلوب و مورد رضایت دارد ، پس در انتخاب آن دقت فرمایید.

جراحی زیبایی سینه ، نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف ایجاد سینه خوش فرم و افزایش زیبایی سینه ها انجام می شود ؛ چرا که فرم سینه ها در تناسب اندام ، نقش به سزایی را ایفا می کنند ؛ قابل ذکر است که برای مشاهده نتیجه نهایی  جراحی زیبایی سینه ، باید چندین ماه صبر کرد تا تورم سینه ها که طبیعی هم می باشد کاهش یابد و به اصطلاح فرم سینه جا بیفتد.

بهترین جراح سینه در تهران

بهترین جراح سینه در تهران چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

برای کسب نتایج مطلوب از جراحی زیبایی سینه ، باید جراحی سینه را توسط بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک انجام دهید ؛ تا عوارض و خطرات احتمالی ناشی از عمل جراحی سینه را به حداقل ممکن برساند ؛ جراح فوق تخصص پلاستیک سینه ، باید هدف فرد را از انجام جراحی زیبایی سینه مورد بررسی قرار می دهد و یک دیدگاه کلی از  نتیجه جراحی سینه ، به فرد می دهد تا فرد بتواند راجع به انجام آن تصمیم گیری نماید.

بهترین جراح سینه ، باید جراحی سینه را متناسب با بدن هر فرد انجام دهد و بهترین شیوه را برای هر فرد انتخاب نماید ؛ جراح سینه ، با تجربه قبل از اقدام به عمل جراحی سینه فرد متقاضی را در مورد سابقه مصرف دارو خاص یا داشتن بیماری خاص مورد بررسی قرار می دهد.

بهترین جراح زیبایی سینه ، با مهارت و تجربه خود در روش های مدرن پزشکی به درمان می پردازد و برای دستیابی به نتایج مطلوب تر و داشتن جراحی سینه ایمن ، توصیه های لازم را به فرد گوشزد خواهد کرد.

چگونه بهترین جراح سینه را انتخاب کنیم ؟

بانوانی که تصمیم به انجام انواع جراحی زیبایی سینه ؛ از قبیل عمل ماموپلاستی و عمل پروتز سینه و غیره را دارند ، به دنبال راهکار مختلفی برای یافتن بهترین جراح سینه هستند ؛ فرد می تواند حضوری به مطب جراح فوق تخصص پلاستیک ، مراجعه کند و مشاوره حضوری داشته باشد و با افرادی که قبلا جراحی سینه را انجام داده اند ، صحبت کند و میزان رضایتمندی افراد را از انجام جراحی سینه بسنجد.

گزینه هایی در جراحی زیبایی سینه

  • بزرگ کردن سینه
  • کوچک کردن سینه
  • بازسازی سینه
  • لیفت سینه

( سه الگوی کلی برای جراحی زیبایی وجود دارد که بر روی سینه ها ، انجام می گیرد ؛ این سه الگو عبارتند از : بزرگ کردن ، کوچک کردن و بازسازی سینه. )

بزرگ کردن سینه یا ماموپلاستی افزایشی

بزرگ کردن سینه ، برای ارتقا دادن شکل ظاهری ، اندازه و هم شکل کردن سینه های یک زن انجام می گیرد ؛ زنان به دلایل مختلفی به بزرگ کردن سینه ، تمایل نشان می دهند.

بیمارانی که خواستار جراحی افزایشی سینه هستند ، می خواهند شکل ظاهری سینه خود را به دلایل زیر ارتقا دهند :

  1. افت حجم سینه بعد از بارداری یا شیردهی
  2. افت حجم سینه ناشی از تغییرات وزن
  3. افت حجم سینه مرتبط با سن
  4. افزایش اندازه کاپ
  5. ناراضی بودن از شکل مادرزادی سینه

زیباترین و ایده ال ترین سینه ، تنها مختص شما و سلیقه شما ، بدن و سینه فعلی شما می باشد ؛ اندازه و شکل مطلوب سینه در بیماران مختلف ، متفاوت است.

تکنیک های مختلف بزرگ کردن سینه

تکنیک های مختلفی ، برای قرار دادن ایمپلنت سینه با عمل جراحی ، وجود دارد که عبارتند از :

  • IMF

در این روش ، یک برش در تاخوردگی سینه انجام می شود ؛ در گذشته با ایجاد این برش ، امکان دسترسی به سینه برای ایجاد فضایی برای ایمپلنت فراهم شده و تنها اختلالات جزئی در بافت های اطراف ایجاد می گردید ؛ این یک روش بسیار بی خطر می باشد که امکان پنهان کردن زخم در آن ، وجود داشته و برای بیمارانی که بهبود یافتن زخم در آن ها نرمال می باشد ، مناسب است.

  • برش آرئول

این یک برش ، هلالی می باشد که در هاله سینه ، ایجاد می شود ؛ به دلیل نازک بودن پوست در این منطقه خاص از سینه ، این زخم ها معمولا به خوبی بهبود می یابند.

  • برش از زیر بغل

این برشی است که در زیر بغل ایجاد می شود ؛ در قدیم این روش ، بدون جای زخم یا اسکار نامیده می شد ؛ چون هیچگونه جای زخم محسوسی بر روی سینه و بدن باقی نمی ماند ؛ در این روش ، ایمپلنت سینه از طریق یک برش در زیر بغل ، قرار داده می شود ؛ ایجاد برش به این روش به دلیل مخفی بودن جای زخم در زیر بغل ، یک دستاورد جراحی افزایشی خوب می باشد.

ایمپلنت های سینه ، از یک صدف سیلیکون پر شده با سرم نمکی ( محلول آب و نمک ) یا ژل سیلیکون ساخته شده اند ؛ اخیرا ، ایمپلنت های پر شده با سرم نمکی بر یک مبنای بدون محدودیت مورد استفاده قرار می گیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]